Sidor

onsdag 18 juli 2012

Dagens träning

Axlar, armar och rygg på träningsschemat.

Dynamisk rörlighet som uppvärmning
Stela marklyft 10/10 - 10kg
Hantelrodd enarms  10/10 - 8kg/10kg
Bröstpress 10/10 - 10kg
Tricepsdrag 10/10 - 20kg
Bicepscurl med stång 10/10 - 12kg/15kg

Träningsvärken i glutt och baksida/insida lår från gårdagens pass känns i varje steg jag tar. Jag skyller på swingarna och burpees. Framförallt swingarna... Jag ska kolla över min teknik på swingarna, det var nämligen en annan som körde crossfit på gymmet och vi hade helt olika teknik. Hittade detta på youtube:


Jag var inte helt fel ute, men lite ändå. Jag kommer inte ihåg vilken vikt jag körde swingarna på igår, men jag ska försöka utmana med mer vikt.

Tränar ni med KB? Hur upplever du din träning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar