Sidor

måndag 4 februari 2013

Måndag 4 februari

Ny start på veckan, härligt! Tidig morgonkund som vanligt på måndagar vilket betyder uppgång 05.20 för min del. Om det inte vore för mörkret så vore det helt OK, men när det känns som natt så är det ingen höjdare.

Efter morgonkunden och en kopp kaffe så var det dags för pass nummer 4. Idag byttes ena övningen ut, annars var de andra samma som de tre första dagarna. Som uppvärmning (cardio 1) cyklade jag. Mellan cirkel 1 och 2 hoppade jag hopprep i 5 minuter (cardio 2) och så gjorde jag samma mellan cirkel 2 och 3 (cardio 3). Det känns i vaderna nu, skönt. Försökte mig på att göra några double-unders, men det enda jag åstadkom var snärtmärken på ben och säte. Måste öva och bli bättre helt enkelt.

Tre lunchkunder senare tar jag bussen mot gymnastikhallen och nästa jobb.

Btw, Body Worlds var riktigt intressant. Vi var inte de enda som hade åkt dit sista dagen, det var väldigt svårt att hitta parkeringsplats. Någon som var där? Vad tyckte ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar