Sidor

fredag 1 februari 2013

Fredag 1 februari

Två tidiga morgonkunder innan det är dags för en härlig (och efterlängtad) träningstimma! Första   passet med World of Shape (hädanefter WoS)!

Mina mått och bilder tänker jag göra under dagen eller imorgonbitti, hade inte tid imorse. Vilopulsen togs imorse. Alla bilder, mått, vilopuls (från idag och sista dagen) kommer jag avslöja när min träningsmånad är över. Jag och en kompis var med på samma för 1,5 år sedan. Ska bli intressant att se skillnaden i allt mätbart, men också i övningarna som vi får. Jag ska försöka att inte tänka så mycket om förra gången utan fokusera på här och nu.

Jag fick i mig några vindruvor innan jag gick hemifrån, jag är ingen höjdare på att äta tidigt på morgonen. Jag tog med mig yoghurt och vindruvor som jag får äta mellan kunderna för att ladda depåerna.

Varför ska jag genomföra detta? Jag vill ha utmaningen att träna och testa nya övningar. Plus att jag vet hur bra jag mådde förra gången att jag vill dit igen!

Är det några fler som ska träna en timma om dagen under februari? Kanske du bloggar om det? Skriv en kommentar så kan vi peppa varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar