Sidor

tisdag 24 juli 2012

Crosstraining SATS Kista

Morgonen fick börja med en latte från Espresso House vid Gallerian, riktigt trevlig tjej som stod där och gjorde supergod latte! Bra start på tisdagen.


Efter min PT-kund imorse hängde jag kvar på gymmet tillräckligt länge för att peppas att gå på lunchpasset - crosstraining. Träningsvärken sedan gårdagens cross kändes, men det var överkomlig. Den träningsvärk jag känner nu är galen. Varje steg gör ont. Varje gång jag sätter mig ner gör det ont. Varje gång jag ställer mig upp gör det ont. Varje gång jag rör på mina ben gör det ont.

Väl hemma, totalt utpumpad och svett (måste lägga en handduk i personalrummet!) åt jag ccajun bbq-korv med min alldeles fantastiska coleslaw. Den är oslagbar, framförallt med lite flingsalt på toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar