Sidor

lördag 2 februari 2013

Lördag 2 februari

Gårdagens träning var svettig och härlig! Mellan kunder tränade jag februaris första kick-start pass! Passet tog inte en hel timma (jag hade bara 50 minuter på mig) så jag förkortade konditionsbitarna till 8 minuter vardera och så körde jag med lite mer tempo mellan styrkeövningarna.

Idag var det som vanligt gymnastikträning i 4 timmar. De äldsta tjejerna fick till flera tsuckor med kort ansats och de yngre skruvade helskruvar till stå, flera stycken för första gången! Vi har flera tävlingar under våren, ska bli riktigt roligt att tävla!

Dagens träning blev enbart styrkeövningarna hemma i vardagsrummet. Vi har haft en motionscykel, men det har vi donerat till gymnastikhallen. Istället blev det ett ökat tempo mellan övningarna för att få upp flåset. Magövningarna kändes rejält idag, härligt!


Jag försöker få in fler mål mat om dagen. Enligt WoS så gäller frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål. Svårast är väl på helgerna att få in 6 mål mat (har en tendens att sova länge på lördagar). Idag har det blivit frukost, mellanmål, mellanmål och snart middag. Ovanför är gårdagens mellanmål - turkisk yoghurt med vindruvor. Gott och mättande!

Jag har precis tagit alla mått och i morse tog jag bilder. Nu ska jag lägga in de på min WoS-sida.

Ha en mysig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar